Diyet yaparken bunlara dikkat edin

Diyet yaparken aşağıda belirttiğimiz hususlara da dikkat ederseniz, yaptığınız diyetin daha da çok faydasını görebilirsiniz.

Tuz yerine baharat kullanmayı deneyin
Tuz yerine baharat kullanmayı deneyin

Tuz yerine baharat kullanmayı deneyin.
Vücudumuzda en çok ödeme neden olan mineral tuz’dur. Bizler için gerekli olan tuz miktarı zaten günlük olarak tükettğimiz sebze, meyve ve ekmeğin içinde bulunmaktadır. Eğer yiyeceklerinizin tuzsuz olduğunu düşünüyorsanız, bunun yerine daha faydalı olan baharatları deneyebilirsiniz.

Karbonhidratlı besinler kullanırken dikkat edin.
Karbonhidratlı besinler kullanırken dikkat edin.

Karbonhidratlı besinler kullanırken dikkat edin.
Karbonhidrat vücutta su depolanmasını sağlamaktadır. Bu da şişkinliğe neden olur. Bu nedenle de karbonhidrat tüketmeniz gerektiğinde beyaz unlu gıdalardan uzak durup, kompleks karbonhidratlara yönelin.

Ödem için maydanoz suyu için
Ödem için maydanoz suyu için

Ödem için maydanoz suyu için.
Vücudumuzda oluşan ödemi atmak için maydanoz en faydalı bitkidir. Maydanoz suyunu aşırıya kaçmadan tüketmek sizin için faydalı olacaktır. Fazlası ise, vücut için gerekli olan suyun da dışarı atılmasını sağlar ki bu da sağlığımız açısından olumsuz sonuçlar doğurur.

Kabızlık sorununuz var ise diyete başlamayın.
Kabızlık sorununuz var ise diyete başlamayın.

Kabızlık sorununuz var ise diyete başlamayın.
Kabızlık sorunu olan kişiler, yaptıkları diyetten sonuç alamazlar. Bu nedenle öncelikle bu sorunun çözülmesi gerekir. İsterseniz sabahları bir bardak suyun içine biraz limon sıkarak içebilir veya sabah kalktığınızda 2 kuru kayısı ya da kuru incir tüketebilirsiniz.

Kan şekerini dengelemek için tarçın kullanın.
Kan şekerini dengelemek için tarçın kullanın.

Kan şekerini dengelemek için tarçın kullanın.
İştahınızı kontrol altında tutmak ve insülin dengesini sağlamak için, çayınızın içine bir adet çubuk tarçın koyabilirsiniz.

Diyet listenize Türk kahvesi ve yoğurdu dahil edin.
Diyet listenize Türk kahvesi ve yoğurdu dahil edin.

Diyet listenize Türk kahvesi ve yoğurdu dahil edin.
Polifenol ve antioksidan bakımından zengin olan Türk kahvesi, metabolizmanın hızlanmasına yardımcı olup, daha hızlı kilo verilmesini sağlıyor. Bunun yanında yoğurdun içindeki konjuge linoetik asit, karın yağlarının erimesini sağladığından, diyet yapanların diyet listelerine yoğurdu mutlaka dahil etmeleri tavsiye ediliyor.

Uyku saatlerinizi düzenleyin.
Uyku saatlerinizi düzenleyin.

Uyku saatlerinizi düzenleyin.
Vücudun kendini yenileyebilmesi için, uykuya ihtiyacı vardır. Günün yorgunluğunu atabilmek ve hormonların düzenli çalışmasını sağlamak için uyku saatlerinize dikkat etmeniz gerekir.

Yazımızı henüz değerlendirmediniz ...
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Görüş bildirmek ister misiniz?