Düz bir karın için yapılması gerekenler

Metabolizmayı hızlandırmak için proteine ağırlık verin.
Düz bir karın için öncelikle protein bakımından zengin yiyecekler tüketmelisiniz. Örneğin sabah kahvaltısında haşlanmış yumurtanın sadece beyazını tüketirseniz metabolizmanızı hızlandırmış olursunuz. Bu tür yiyeceklerin sindirimi uzun sürdüğünden daha fazla kalori yakacak ve uzun süre tok kalacaksınız.

Düzenli olarak meyve ve sebze tüketin.
Bağışıklık sisteminin güçlenmesi ve lif alımını arttırmak için gün içinde mutlaka meyve ve sebze yemeye gayret edin. Örneğin meyve olarak elma ile başlayabilirsiniz. Elma, hem açlığınızı bastıracak hem de kolestrolünüzün azalmasını sağlayacaktır.

Egzersiz yapmayı ihmal etmeyin.
Her gün düzenli olarak yapacağınız egzersizlere ek olarak ağırlık çalışmasına yer verin. Ağırlık çalışması karın kaslarınızın da güçlenmesini sağlar. Egzersizlere de en az 1 saat vakit ayırın. Özellikle kardiyo egzersizlerini yapmaya gayret edin.

Daha az yemek için, su tüketin.
Yemeklerden önce içeceğiniz su, daha az yemek yemenizi sağlayacaktır. Bunun dışında vücudunuzdaki toksinlerin atılmasına da yardımcıdır.

Yatmadan önce yemek yemeyi kesin.
Geç vakitlerde yemiş olduğunuz yemekler o an için açlığınızı bastırsa bile maalesef size fazladan kilo ile geri dönecektir. Bunun nedeni ise; uyku sıasında metabolizma yavaş çalışır bu nedenle de kalorilerinizi yakamazsınız.

Tuz kullanmaktan kaçının.
Gün boyunca tüketmiş olduğunuz aşırı tuz şişkinliğe neden olur. İllaki tuz kullanmanız gerekiyor ise; daha az sodyum içerdiğinden deniz tuzunu kullanabilirsiniz. Bu sağlığınız için de faydalı olacaktır.

Yazımızı henüz değerlendirmediniz ...
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Görüş bildirmek ister misiniz?