İyi bir yönetici nasıl olmalı

0
133
görüntüleme

İnsanları anlama becerisine sahip olmak, hayatınız boyunca elde etmek isteyebileceğiniz önemli vasıflardan biridir. İşte, ideal bir yönetici de iletişim kurma da uzmandır. Yöneticinin, personeli ile arasındaki iletişim kopuklukları ve bunun sonucu oluşan hatalar, iletişim hataları olup, personel tarafından açık olarak ifade edilmez. Personel tarafından dile getirilmeyen bu iletişim hataları, yönetici ile arasında aşılamaz bir soruna neden olabilir. Bu nedenle bu tip sorunlar mümkün olduğu kadar profesyonel olarak yönetici ile paylaşılmalıdır.

İnsanları anlayabildiğiniz sürece paylaşımınızı sürdürebilirsiniz. İyi bir konuşma becerisine sahip olan bir kişi, karşısındaki kişileri nasıl etkileyeceğini bilir. İyi bir konuşmacı, hiçbir zaman kontrolü elden bırakmamalı, konudan kopmamalı ve duygusal davranmamalıdır. Konuşmanızın devamında gösterilen tepkilere bağlı olarak doğru yolda olup olmadığınızı anlayabilirsiniz.

Eğer insanları umursar, onları anlamaya çalışır ve neye nasıl tepki vereceklerini doğru analiz ederseniz, onları olumlu yönde motive eder ve çalışma potansiyellerini bir üst seviyeye çıkarabilirsiniz. İşte iyi bir yöneticiden de beklenen budur.

1 Kişi oy verdi
Ortalama puan: 5,00.
Bu yazıya oy vermek ister misiniz?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...